מוזס על התבטאות שטייניץ: "אסור לנו לעבור לסדר היום"

    "המדינה מדרדרת בנושא דת ומדינה בצורה נוראה. תראה את הבג"צים בכל הפסיקות האחרונות. המצב שלנו לא פשוט ואנחנו זקוקים לרחמי שמים מרובים. זה לא 2 מדינות ל-2 עמים. זה 2 עמים במדינה אחת"
    דוד לזר 3 Comment on מוזס על התבטאות שטייניץ: "אסור לנו לעבור לסדר היום"

    אמש שטייניץ עורר סערה חריפה לאחר שהצהיר בפומבי כי הוא אוכל חמץ בעיצומו של חג הפסח • הבוקר ב'קול חי' הוא חטף אש מכיוונו של מוזס • "זה תוצאה של פרי החינוך הקלוקל הישראלי, ממש כואב לי, רחמנות"

    "המדינה מדרדרת בנושא דת ומדינה בצורה נוראה. תראה את הבג"צים בכל הפסיקות האחרונות. המצב שלנו לא פשוט ואנחנו זקוקים לרחמי שמים מרובים. זה לא 2 מדינות ל-2 עמים. זה 2 עמים במדינה אחת"
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שבת) שר האנרגיה והמים יובל שטייניץ עורר סערה חריפה לאחר שהצהיר בפומבי כי הוא אוכל חמץ בעיצומו של חג הפסח, "אני לא דתי, אוהב מסורת ולא נמנע מלאכול לחם בפסח".

    הבוקר הוא חטף אש מכיוונו של חבר הכנסת אליעזר מנחם מוזס שאמר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי הנציגים החרדים לא יעברו על כך לסדר היום וכי על ראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב ולהעמיד את שטייניץ על מקומו.

    "זה דבר חמור ההתבטאות הזו, אסור לנו לעבור לסדר היום, ראש הממשלה צריך להעמיד אותו על מקומו", לדבריו של מוזס, "הצעירים עוד יראו אותו כאיש מורם מעם. הוא לא איש מורם מעם".

    "כנראה שיש לו עודף אנרגיה שהוא יכול לדבר כאלו דברים, אבל זה פרי החינוך הקלוקל הישראלי, זו אותה קבוצה שרוצה תחבורה ציבורית בשבת, ואיפה הוא אמר את זה? במרכז בידור בשבת", אמר מוזס.

    לדבריו של מוזס, "אני לא מתפלא על מה שאמר, זה תהליך שקורה כאן בישראל וזה יותר ויותר מכרסם. זה פרי החינוך הישראלי – הם לא קיבלו טעם של פסח ושל שבת, ממש כואב לי עליהם, רחמנות עליהם".

    עוד הוא הוסיף ב'קול חי' כי "האם יש דבר שימנע אותו מזה? הוא מקיים את התורה והמצוות? הוא למד את זה? הוא יודע מה הטעם הרוחני שבדברים האלו? המדינה מדרדרת בנושא דת ומדינה בצורה נוראה. תראה את הבג"צים בכל הפסיקות האחרונות. המצב שלנו לא פשוט ואנחנו זקוקים לרחמי שמים מרובים. זה לא 2 מדינות ל-2 עמים. זה 2 עמים במדינה אחת. יש כאן דור שני שפשוט מתנכר לכל מה שבערכי העם היהודי. יהודים מסרו את נפשם – לאפות ולאכול מצות בתנאים לא תנאים וכאן בא שר בישראל ואומר את הדברים החמורים האלו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מה ההבדל ביני ובין מוזס ?
      אני בתוך תוכי מאמין אמנם שהוא פרימיטיבי, אך לא נכנס לחייו, לא אגיד לו זאת, לא אומר שאני מרחם עליו, ולא אגיד לו כיצד לחיות.
      אלא שמוזס וחבריו רוצים להיכנס לך לווריד. יש בראשו המעוות איזשהי אמת נשגבת שרק הוא מבין, ולכן הוא יחליט בשביל אחרים מה נכון ומה לא. בדבר אחד צודק מוזס. הוא מזהה את המגמה שבסופה תפיסתו שלו של דומיו יעלמו מן העולם.

      1. למחות על ביזיון התורה ועל חילול ה' זה להיכנס לווריד? הוא בכלל לא אמר לו איך לחיות הוא בסה"כ מחה על זה ששטייניץ שר"י מרגיש צורך לפרסם את זה,מה זה נותן לו חוץ מרמיסת תורתינו הקד' שעמנו מסר עליה את הנפש כל השנים ורק בזכות זה אנחנו חיים פה היום.[גם הוא היה אומר לו איך לחיות זה בדיוק מה שהתורה ציוותה אותנו "הוכח תוכיח" ולמי שיש בעיה עם זה שילמד עוד קצת ואז אולי יבין]
        ממש עקבתא דמשיחא "יראי חטא ימאסו"

      2. במהלך ההסטוריה תמיד היו 2 קבוצות : קבוצה ראשונה: החרדים לדבר השם והמאמינים והקבוצה השניה הרפרומים המשכילים (כל פעם בשם אחר גם במצרים העתיקה היתה קבוצה כזו) אבל הקבוצה הראשונה לא נכחדה מעולם ולא תעלם לעולם כמו שטוענים אנשי הקבוצה השניה. מאחלת לעם שלי שיחזור לשורשים המקוריים כי אין עץ בלי שורשים